keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

Award



Sain Minnikselta Sivusta seuraava -blogista tunnustuksen. KIITOS kovasti Minnis! ♥ Olen enemmän kuin otettu!





Tunnustukseen kuuluu seuraavat kolme tehtävää:

1. Kerro linkin kera blogissasi, kuka lahjoitti sinulle tämän awardin.

2. Kirjoita seitsemän random faktaa itsestäsi.

3. Lahjoita tämä sama award 15:lle blogille/bloggaajalle



Ensin niitä satunnaisuuksia meikäläisestä. Minähän sinänsä rakastan puhua itsestäni, mutta näitä faktoja on silti hankala keksiä, yritetään nyt kuitenkin..




- Käytän paljon käsidesiä. Uusi suosikkini on TBS:n verigreipiltä tuoksuva ja iholle hellävarainen versio.





- Olen TODELLA huono häviäjä. Tämän tietävät kaikki (raukat!), jotka joskus ovat kanssani jotain pelanneet. Oli sitten kyseessä korttipeli tai minigolf, niin minulla alkaa siristä päässä niin pahasti, että siinä lentää pallot, mailat ja kortit ympäriinsä. Säälittävää, I know!

- Sarjakuvasuosikkini on Tenavat ja suosikkihamoni ehdottomasti Ressu.





- Inhoan ja pelkään torakoita niin paljon, että se vaikuttaa merkittävästi matkustushaluuni.

- En pidä mistään viinistä, vaikka haluaisin. Olisi tosi tyylikästä juoda viiniä hyvän ruuan kanssa, mutta kun ne maistuvat kaikki etikalta.

- Olen täysin suuntavaistoton. Tämän(kin) tietävät kaikki, jotka minut tuntevat. Minulla kesti mm. yli viisi vuotta oppia reitti siskolleni, jossa kuitenkin käyn useamman kerran vuodessa. Olen myös eksynyt kotikulmilla koirien kanssa lukuisia kertoja elämässäni.

- Olen käynyt pianotunneilla viikottain kymmenen vuotta, mutta en osaa soittaa yhtään. (Shelttien mami, this one's for you ;))





Seuraavien bloggareiden tunnustukset haluan ehdottomasti kuulla:
Nellin emäntä, Kaunis Nelli
Petriina, Snellman
HooPee, Vilinää


Olkaatte hyvät! Olette todella awardin ansainneet! ♥



Eipä sitten muuta tällä erää kuin -







Lainatut kuvat Pinterest.com

19 kommenttia:

  1. Hianoo keskiviikkoa teillekin, juu. Mää kerron tosta palkinnosta äipälle, tattista kovasti. Vaik mä oon sitä mieltä, että melko karuja tunnustuksia voi kyl tippua, ku meijän äippä ei oo yhtään mielenkiintonen, niiku mä oon.

    VastaaPoista
  2. Tackar och pockar...

    VastaaPoista
  3. hah, ei onneks paljoo naurata täällä :D ai pientä suuttumista, jos peli ei suju.. Taitaa olla sukuvika ;) sekin! kohta nähdään <3

    VastaaPoista
  4. Kiitti vaan kauheesti! Mä kyl aion kertoo pari faktaa itestäniki, tasapuolisuuden nimissä, ettei ny pelkästään mun mamma saa yksikseen kokonaista postausta!;)

    VastaaPoista
  5. Myrskyliini: vai karuja, heh. Mielenkiinnolla odotamme niitä siis! :)

    Kaunis Nelli: :)

    niNni: noooo-o, jotain pientä sirinää saattaa olla, jos ei meinaa pelissä pärjätä, mut siis TOSI pientä. ;D

    Jee, retkelle! <3

    Jaltsalandia: ole hyvä! <3 Aa-a, sä oot vähän mustis, jos mamma meinaa liikaa ängetä sun tontille. Ihan ymmärrettävää. ;D

    VastaaPoista
  6. No, voi voi sentään! Onkohan nyt opetusmetodissa vikaa... vai opiskelijan rima niin korkealla, ettei tunne saavuttavansa oikein mitään tavoitteita.

    Itse soitonopettajana aattelen, että on tosi hienoa, kun aikuiset harrastavat musiikkia omaksi ilokseen. Oikeastaan päätavoitteeni ei ole "tuottaa" ammattimuusikoita vaan niitä loppuelämänmusiikinharrastajia.

    Täytyy kyllä myöntää ( itse puhallinsoittajana), että opiskeluaikana oma pianonsoitonopiskeluni jäi ihan tasan siihen ns. pakkopianoon. Se oli jokaiselle, myös puhaltajalle, pakollinen oppiaine. Sen kahlasin läpi, koska opettaja oli superhyperkiva ja ymmärtäväinen. Tunnit menivät ehkä enemmän keskustellessa.

    Pianossa ongelma oli se jakomielisyys. En mitenkään voinut tajuta miten "eriyttää" ne kädet toisistaan ;-) No, ehkä se harjoittelukin jäi aika minimaaliseksi...

    Tsemppiä soittoon!

    t. shelttien mami

    VastaaPoista
  7. Kiitos!

    Ensimmäisen torakan tapasin vuonna 1998 Fuerteventuralla ja sen jälkeen olen törmännyt Kanariansaarten reissulla niin moneen torakkaan, ettei enää tunnu miltään. Tosin en ole käynyt enää moneen vuoteen etelänlomalla, mutta silloin kun kävin, jätin aina valot palamaan eteiseen ja vessaan. Ihan vaan varmuuden vuoksi, sillä torakat tykkää pimeästä.

    VastaaPoista
  8. Kiitti awardista ja vastattu on. Myrsky oli oikeassa, että ihan tylsiä mun jorinat, olis vaan pitäny antaa Myrskyn hoitaa homma ja vastailla :D

    VastaaPoista
  9. Äkkiäkös minä nuo oudotkin faktat voin kirjoittaa vaan mistä löydän sitten ne 15 muuta joita kiusata:)?

    Ehkäpä haukotutan teitä jo huomenna kun on taas ylimääräistä aikaa. Terveisin Marja-Leena

    VastaaPoista
  10. kiitos tunnustuksesta, olen laiska vastaamaan niihin vaikkakin niitä on mukava saada:)Mukavaa loppuviikkoa sinulle <3

    VastaaPoista
  11. Kiitos ja nyt on vastattu kaikkiin annettuihin tehtäviin :)
    Ylevä tavoitteeni oli listata vain positiivisia asioita. Mutta kuinkas kävi, lue ite :)

    VastaaPoista
  12. Shelttien mami: niin siis, kävin pianotunneilla 6 - 16 vuotiaana, en suinkaan nyt aikuisiällä. Syynä tunteihin oli se, että vanhempi siskoni oli kinunnut meille pianon ja, kun hän ei sitten jaksanutkaan käydä soittotunneilla, niin pikkusisko "pakotettiin" niille. :o Uskollisesti kävinkin, mutta ihan oikeasti en oppinut mitään. Harmi tavallaan, mutta en kuulu niihin ihmisiin, jotka näin myöhemmin katuisivat soittamisen lopettamista. Päinvastoin, vieläkin ihmettelen, että miten ihmeessä jaksoin 10 vuotta harrastusta, josta en itse ollut pätkääkään kiinnostunut. ;D Silti ihailen suuresti musikaallisia ihmisiä. Ja uskon myös, että opettajalla on iso merkitys soiton opetuksessa. Minä tosin en varmaankaan olisi oppinut erityisen hyvin siltikään, mutta varmasti paremmin.

    Jakomielisyys - hyvin sanottu!! ;D Minäkään en ymmärtänyt sitä käsien eriyttämistä, todellakaan.

    Jostain kommenteistasi olen päätellyt, että soitat ja/tai opetat jotain istrumenttia, jota voi kantaa mukana. :)

    Terkkuja koiruuksille - . tasapuolisesti kaikille kolmelle! <3<3<3

    Aikku: Ole hyvä! <3

    Ai, torakoihin voi tottua!?! En edes oikein ymmärrä, että mistä tämä järjetön kammoni juuri torakoita kohtaan tulee. Nehän ovat sinänsä täysin vaarattomia. En tietysti pidä myöskään käärmeistä, hämähäkeistä, skorpioneista, tms., mutta torakoita kammoan yli kaiken. Olen nähnyt sekä ihan pieniä, että valtavia yksilöitä, yksittäisiä ja laumassa liikkuvia, ja ne kaikki ovat yököttäviä! Kerran olen nähnyt gekon suussa todella ison torakan ja sen jälkeen olen arvostanut liskoja todella paljon. ;)

    Nettimartta: Ole hyvä! <3 Kivaa, että vastasit! Eikä ne sun jorinat ollu yhtään tylsiä. Nih! :)

    Marja-Leena: hyvä, hyvä! Kivaa lukea outouksia! ;D

    Eikä awardia tietenkään ole pakko jakaa eteenpäin. Itse olen niin utelias, että pitihän se teille kaikille blogikamuille nakata, hih. On mukavaa kuulla lisää ihmisistä blogien takana! :)

    MaMMeli: Ole Hyvä! <3 Vastaat joskus, JOS jaksat. ;)

    Mai: hyvä Sinä! Ja hyvä tavoite myöskin! ;) Kävinkin jo lukemassa ja huolestuin aikalailla kohdasta 6, hitsi..

    VastaaPoista
  13. Käypäs uudelleen blogissa :)
    Huitaisin huolesi oikein isolla tassupyyhkeellä eli kommentilla veks :)

    VastaaPoista
  14. Stäng juu avaartista ...jälleen. Mää ole iha hämilläni, mut kerkesin jo omakki syntini listaamaa tonne omaa blokissee. Emmää kyl sit ollenkka lakka ihmettelemäs, et kuissää nii samalaine voit ollakki .
    Mää en ollenkka viittiny omaa lisatsse laitta sitä häviimist peleis, ku mää suuttusi jo pelkäst ajatuksest. Ja tyäpöydält lens alas kaik nastat ja muukki tavarat. Ei nii et mikkä huano häviimää olsin, mut ko muut ova vaa niin huijarei ja paskamaissi ettei ikän voi antta toisen voitta. Ja jos mä voitan, niinko ihan oikke onki enkä sit suastu revanssi enää, nii siit sit protkoteta. Ymmärräks semmost ? !!
    Kiitos ny viäl kerra, sää oles´sit nimpal hauska.
    Terveissi sil maastonakil ja tol Rillukal sanos toi meiä rapsoni eli Essi.

    VastaaPoista
  15. Kiitos, palaan asiaan ihan piakkoin :)
    RApsuja!

    VastaaPoista
  16. Tack ska du ha! Pitänee hankkia oikein kookas virtuaalikaappi noille virtuaalipokaaleille. Lähtiskös tästä samantien virtuaaliostoksille?
    Hei, minäkin olen totaalisen vaistoton suuntien suhteen. Eksyn metsissä ja olen eksynyt myös Hki-Turku matkallakin, ajanut 120 km ylimääräistä, onneksi oli bensaa tankissa ja valoisa kesäilta. Piti ajaa takaisin Helsinkiin ja aloittaa alusta, että pääsin Turkuun. Eikä ollut edes eka Hki-Tku matka...
    En myöskään löydä Turkuhallia ilman tarkkoja ajo-ohjeita.
    On se vaan hyvä, että olemme luopuneet omasta autosta!

    VastaaPoista
  17. Mai: Hani, kiitos tassupyyhkeestä! <3 Sen avulla sain sentään nukuttua viime yönä! ;)

    Liftari: Ole hyvä! <3

    Joo, meissä on kieltämättä aikamoisia yhtäläisyyksiä! Sun tekstejä lukiessa nyökyttelen aina niskat jumiin, kun oon ihan, että joo, noin mäkin ajattelen, hih.

    Häviäminen, hmm.. ;D Tai revanssi voitetun pelin jälkeen, nou way! Voitontanssi ja pienimuotoinen lällättely kuuluu voittajan oikeuksiin, siis jos mä voitan, ei muille. ;D

    Rapsuja rapsonille! <3

    Paloma: Ole Hyvä! <3

    Suukkoja teidän suloisuuksille! <3

    HooPee: Ole Hyvä! <3

    Joo kato, tää virtuaalielämä on kyl helppoo, kun voi tehdä ihan mitä vaan! ;D

    Ai sulle on siunaantunut myös tämä "mukava" suuntavaistottomuus, otan osaa, hih. Toi sun Hki-Turku reissu kuulostaa just eikä melkein meikäläisen touhuilta. ;D Mä en myöskään löydä pois paikoista, joihin oon just ajanut. Luulis tavallaan, että osaisi tulla samaa reittiä takas, mutta mä en osaa. Eli voin eksyä sekä meno- että tulomatkalla samalla reissulla. :D

    Rapsutuksia Vilille! <3

    VastaaPoista
  18. Huh, viime etelänmatkalla huoneessa tallusteli melkein kissan kokoinen torakka! Kaverin kanssa kiruttiin ja juostiin käytävään. Hotellin siivooja sitten naureskeli ja tuli poimimaan sen paperilla :P

    Tuli mieleen lapsuudenystävä, jonka täytyi vanhempien vaatimuksesta harjoitella viulun soittoa. Hänellä oli sitten kasetille nauhoitettuna sitä soittoa, että hänen yläkerrassa asuva mummonsa kuulisi hänen "harjoittelevan" :D

    Minäkin käytän käsidesiä jonkun verran. Kaverin kanssa usein kahville mennessäkin laitetaan. Välillä olen miettinyt, että pitäis hankkia jotain faktatietoa noista bakteerijutuista, ettei menisi ylihygieenian puolelle ;)

    -Koiratäti

    VastaaPoista
  19. Koiratäti: A P U A ! "Kissankokoinen" torakka - YÖK! Mä olisin kans huutanu kovaa ja juossu varmaan hotellista ulos lentokentälle asti.. ;D Mä oon kans kyllä nähnyt, varsinkin Aasiassa, ihan liian isoja torakoita, hyi ööks!

    Tosi hauska toi viulu-tarina, hih! :DD Hyvin oli kaveri keksiny huijata. ;D Meikäläisen pianotreenit kesti aina max. 10 min just ennen, kun piti lähteä tunnille. Aika jännä, että en mitään oppinu.. ;D

    Mäkin ajattelen niin, että esim. kotona ei kannata liikaa paikkoja desinfioida, että ei tapa kaikkia bakteereita, jolloin kehittyy vielä resistentimpiä bakteerikantoja. Toisaalta tuntuu mukavammalta kaupungilla liikkuessa desinfioida kädet just esim. kahville mennessä, kun alkaa "likaisin" käsin pullaa puputtamaan. Ja varsinkin tietty ulkomailla, jossa on erilainen bakteerikanta.

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! Ü